Newport Acceptance Corporation - Tustin, California

Dirección: 2552 Walnut Ave Ste 160, Tustin, CA 92780.
Teléfono: 8003535886.
Página web: newportacceptance.com
Especialidades: Car finance and loan company, Agencia de préstamos.
Otros datos de interés: Servicios en el lugar, Citas en línea, Entrada accesible para personas en silla de ruedas, Estacionamiento accesible para personas en silla de ruedas.
Opiniones: Esta empresa tiene 77 valoraciones según Google My Business.
Opinión media: 1.6/5.

📌 Ubicación de Newport Acceptance Corporation

Newport Acceptance Corporation 2552 Walnut Ave Ste 160, Tustin, CA 92780

⏰ Horario de Newport Acceptance Corporation

  • Lunes: 8 a.m.–5 p.m.
  • Martes: 8 a.m.–5 p.m.
  • Miércoles: 8 a.m.–5 p.m.
  • Jueves: 8 a.m.–5 p.m.
  • Viernes: 8 a.m.–5 p.m.
  • Sábado: Cerrado
  • Domingo: Cerrado

Newport Acceptance Corporation es una empresa dedicada a proporcionar servicios financieros y préstamos para automóviles, ubicada en 2552 Walnut Ave Ste 160, Tustin, CA 92780. Puedes contactar con ellos llamando al teléfono 8003535886 o visitando su página web newportacceptance.com.

Esta empresa cuenta con diversas especialidades, entre las que se incluyen la financiación y préstamos de carros, así como servicios de préstamos. Además, ofrece servicios en el lugar, cita en línea, entrada accesible para personas en silla de ruedas y estacionamiento accesible para personas en silla de ruedas, lo que facilita la accesibilidad para sus clientes.

De acuerdo con las valoraciones en Google My Business, Newport Acceptance Corporation tiene 77 valoraciones y una media de opinión de 1.6/5.

👍 Opiniones de Newport Acceptance Corporation

Newport Acceptance Corporation - Tustin, California
Javier C.
1/5

Mi experiencia fue toda una pesadilla.desde el primer mes de pago no se me daba razón alguna o forma de pago, se me hablo 4 días después de como quedarían los pagarés y según se había resuelto.Luego de eso yo interesado en pagar solo se me notifica atravez de la vendedora del dealer y no a mi q nesecitan ver mi aseguranza qué sea la q requiere el vehículo voy a mi aseguradora mando todo el papeleo lo envío a un representante hasta ahí todo bien.
Se me vuelve a llamar por la aseguranza y no por el pago el representante en labor no ayudaba, prepotente y poco paciente ahora q ve que yo estaba nesecitado por pagar me dice q se hizo un money order bajo mi nombre 10 días depues del pago,lo cual le explico la situación que no soy esa persona q realizo esa acción y en vez de ayudarme se aprovecha y dice págalo a través de un correo q te enviaré,yo le respondí que no lo haré y no se debe hacer así la forma de pagos es físico no online.lo cual se enoja y que pague la aseguradora de ellos y les vuelvo a recalcar que yo ya tenia la mía propia.a todo esto llame 4 o 5 veces y cada representante salia con algo diferente y quien se suponía lleva mi información no responde ya que se me dio el número directo de ella pero nada contesta.llamo por la línea general de la corporativa y ahí si responde y le comienzo hacer pregunta etc no deseaba hablar conmigo ya ha todo esto estaba frustrado,decepcionado y cansado hablo con la vendedora del dealer quien se supone hablaba con la representante de la financiera y no contestaban les llame de número anónimos y bien que contestaban.
A todos esto me asesore un día entero buscando firmas abogado y donde lo vieran mi caso era fraude luego llamo al dealer para notificarles 10 días hábiles de resolución o demanda la vendedora se pone en contacto con la representante y según la solución en un GPS a mi auto que se requería y a todos esto después de 3 meses me van a decir eso cuando dicen q lo pidieron según ellos al primer mes.ya no quise hablar con ninguno de ellos no le daban soluciones,ayuda y ya estaba cansado del asunto hable con el gerente del dealer me dijo que fue lo q ocurrió muy amable y me dio opciones yo opté la más sensata salir de esa deuda,al gerente no le pareció pero le lleve mi papel de evidencia el fraude del money order y llego a la conclusión q no era mi culpa.se regreso mi dinero en su totalidad y regrese el auto y se firmo un acuerdo y ahora soy feliz 😄 espero les sirva de ayuda y recuerden revisen todo antes de meterse a la boca del lobo.

Newport Acceptance Corporation - Tustin, California
MARIA Z.
1/5

Prestan muy mal servicio y en especial cuando los asesores quieren meter miedo e intimidar a los usuarios o clientes ,deja mucho que pensar de esta compañía
Nunca se la recomendaría alguien, ni a mi peor enemigo, es decepcionante como tratan a los usuarios

Newport Acceptance Corporation - Tustin, California
oscar A.
1/5

No me gusta la forma de pago es muy inusual la verdad no quiero saber mas de esta agencia es algo que no estan actualizados para las formas de pago

Newport Acceptance Corporation - Tustin, California
Justino A.
1/5

No me gusto porque son muy estrictos y no haces puntos para el crédito y cobran mucho de interés

Newport Acceptance Corporation - Tustin, California
Jessica K.
5/5

Agentes muy amables a su confianza

Newport Acceptance Corporation - Tustin, California
Mazen Y.
5/5

I just paid off my car loan last month. Never had an issue with this company. Only issue was not being able to pay my payment online.

Customer service was always great when I had to call in.

Newport Acceptance Corporation - Tustin, California
jereme J.
1/5

Hello everyone, I wasn’t going to leave a review until I read this,and this came from the “OWNER” of the company..THE OWNER!!! 🤣

Newport Acceptance Corporation (Owner)
a month ago
Most satisfied customers don't go to the effort to post a Google review, and we don't make any requests that they do so. We're busy enough trying to take care of our customers, and don't feel the effort to request online reviews is a priority.

So what you see here is typically from people who are lashing out after they fail to honor their contract and are frustrated that their car was repossessed, or the few who are frustrated that we can't take credit cards or take their payment over the phone.

Let’s break this down shall we. The OWNER said.
“Most satisfied customers don’t leave google reviews “
🤷‍♂️ what Are you kidding me You have it the wrong way around.
A satisfied customer is more likely to leave a google review on a business,than a unsatisfied customer. You have to really have messed up or have done something wrong to receive multiple One star reviews.

The OWNER said “ We're busy enough trying to take care of our customers, and don't feel the effort to request online reviews is a priority.”

We’re busy enough as it is!! We don’t care about Google reviews, yet the one lone 5 star review that was given came from someone who was paid to do so..
That person left a 1 star on Carmax of all places 4 months ago,yet 6 months ago they magically left a 5 star review for NAC and not only that,they mentioned that they were about to pay off the car in which they bought 6 months ago 😂 yeah right.
If things were so awesome at NAC why go to Carmax

On to my favorite part the OWNER said
and I quote “ So what you see here is typically from people who are lashing out after they fail to honor their contract and are frustrated that their car was repossessed, or the few who are frustrated that we can't take credit cards or take their payment over the phone.”😂😂😂😂

Since when does the owner of a company,unless it’s a small business and I mean very small. Take the time out of their day to reply to complaints with a complaint 🤣 “Oh these reviews in which we are too busy to care about because we’re so busy taking care of our customers.Are from people who got repossessed,or people mad that they can’t pay over the phone. Or from people who couldn’t HONOR Their contract..😂 and you guys wonder why the customer service is terrible..look at their leadership. I’ve read just about all the reviews,and throughly did my homework before I made this post. 92% of these complaints are about customer service,bad and or misleading information or just bad communication skills from people at NAC..and I know I know ..they all work within a earshot of a manager..so therefore they wouldn’t dare give horrible information along with rude customer service.

The other 7% comes from people like me who have done everything right and still have issues with customer service and or the “policies” that you guys decide to make up.. as the other customer who left a review about the insurance..you guys are trying to run that same game on me.
My car note is $330 I send them $340 every month and have not missed a payment. As I explained to them I bought my 2018 Camaro in 2020 paid it off and did nothing with my credit which made it go back to N/A. So I needed a little cheap car to get my credit back to where it was 670-700 ish.. I also have AAA full coverage,500 deductible and NAC as lien holder. Remember you can’t even leave the car lot without full coverage.. I bought the car in April and found out today after checking my credit that they have been saying I’ve been making all my payments late,and guess what as of APRIL THEY ADDED $1800 of their own insurance..so the day I got the car they added their own insurance..and every payment even though I’ve been paying a little more than I owe, they have marked as late because now my payments are magically $510.
Don’t let these guys play games with you. Lawyer up. They think that everyone on a subprime loan is broke..not me😁👍

Newport Acceptance Corporation - Tustin, California
Brandi M.
5/5

Couldn't have gone to a better place for my car loan. Everyone I've spoken to over the phone has been helpful, kind, and quick to call me back if I leave a message 😊 Editing to add- I'm close to Pay off and this company has worked with me so well the whole time! I got the car to help me get on my feet and get away from a domestic violence situation, and it worked thank you guys for helping me to do that!!!

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